Mariaż wina i muzyki sięga co najmniej czasów starożytnych. O ucztowaniu z winem w tle wiemy sporo. A co wiemy na temat wina, muzyki tła i psychologii zachowań konsumenckich? Czy odpowiednio dobrana muzyka może wpłynąć na rodzaj kupowanego wina?
Jakimi "narzędziami" posługują się firmy audiomarketingowe przed Świętami Bożego Narodzenia? Na czym polega marketing sensoryczny i percepcja krosmodalna? Odkryj siłę i znaczenie świątecznej muzyki (tła) w miejscu sprzedaży.
Jakimi „narzędziami” posługują się firmy audiomarketingowe? Na czym polega efekt aktywizacji wiedzy i dlaczego wykorzystuje się go w audiomarketingu”? Odkryj siłę i znaczenie muzyki (tła) w miejscu sprzedaży, zwłaszcza przed Świętami Bożego Narodzenia.
Jak zarządzać uwagą słuchową odbiorcy, aby muzyka stała się tłem? Poznaj wybrane koncepcje muzyki tła: artystyczne i funkcjonalne. Tym razem „na tapecie” Brian Eno i muzyka ambient.
Jak zarządzać uwagą słuchową odbiorcy, aby muzyka stała się tłem? Poznaj wybrane koncepcje muzyki tła: artystyczne i funkcjonalne. Tym razem inżynieria akustyczna w wydaniu firmy Muzak.
Czy można zarządzać uwagą słuchową odbiorcy, aby muzyka stała się „tapetą akustyczną”? Poznaj wybrane koncepcje muzyki tła: artystyczne i funkcjonalne. Na początek „muzyczne umeblowanie” w wydaniu Erika Satie.
Jakimi „narzędziami” posługują się firmy audiomarketingowe? Na czym polega wodzenie akustyczne i dlaczego wykorzystuje się je w audiomarketingu”? Odkryj siłę i znaczenie muzyki (tła) w miejscu sprzedaży. Poznaj, co kryje litera R w modelu BRECVEM(A).
Czy zdarzyło Ci się kiedyś wyjść ze sklepu, ponieważ muzyka była za głośna? Denerwowała Cię i odrywała od zakupów. Poznaj, co kryje litera B w modelu BRECVEM(A). Odkryj siłę i znaczenie muzyki (tła) w audiomarketingu.